Bioline – rewolucyjne i pierwsze na polskim rynku soczewki okularowe z materiałów pochodzenia roślinnego

Przedrostek „bio” wywodzi się z greki i oznacza „życie”. Artykuły bio są dobre dla naszego samopoczucia i zdrowia, a ich wytwarzanie sprzyja harmonijnemu rozwojowi otaczającego nas świata dzięki dbałości o zrównoważone korzystanie ze środowiska naturalnego. Tak też jest w przypadku najnowszego rozwiązania w świecie optyki – rewolucyjnych i zmieniających oblicze również polskiej branży optycznej soczewek okularowych BioLINE od American Lens.

Wojciech Wąsowicz dyrektor ds. edukacji i rozwoju rynku optycznego

Dbanie dobro środowiska naturalnego jest obowiązkiem każdego mieszkańca Ziemi, jeśli chcemy, aby kolejne pokolenia mogły swobodnie korzystać bezcennych zasobów naszej planety. American Lens Poland traktujemy to zobowiązanie bardzo poważnie dlatego dumą wprowadziliśmy, jako pierwsza firma na rynku polskim, soczewki okularowe BioLINE.

Przełomowy materiał, którego są produkowane, składa się nawet 90% biokomponenetów pochodzenia roślinnego. Badania LCA (Life Cycle Assessment)1 wykazują również, że produkcja soczewek BioLINE prowadzi do redukcji emisji gazów cieplarnianych nawet 14% porównaniu ich tradycyjnymi odpowiednikami syntetycznymi. Oszędność wody podczas ich wytwarzania sięga 25%, zużycie energii udało się ograniczyć 35%.

Soczewki BioLINE posiadają odpowiednie certyfikaty jakości zapewniają takie same parametry techniczne (liczby Abbego, gęstość, przepuszczalność światła)
jak standardowe soczewki.

To przełomowe rozwiązanie światowej optyce otwiera nowy rozdział historii naszej cywilizacji oraz daje nadzieję przyszłym pokoleniom na czystą wolną od zanieczyszczeń planetę.

Czy ta pionierska inicjatywa na polskim rynku optycznym powinna być zauważona przez niezależne salony optyczne wykorzystana komunikacji coraz bardziej świadomym klientem? Zdecydowanie tak, ponieważ soczewek BioLINE od American Lens mogą skorzystać:

  • pacjenci każdym wieku – ofercie są dostępne soczewki jednoogniskowe, relaksacyjne biurowe,
  • użytkownicy urządzeń cyfrowych, którzy docenią wariant dodatkową powłoką iBLUE,
  • kierowcy, których widzenie wspiera powłoka antyrefleksyjna iGOLD, możliwa do aplikacji na soczewkach BioLINE,
  • konsumenci wyczuleni na styl estetykę, ujęci wyjątkowym złotym odbiciem powłoki iGold połączeniu atrakcyjną oprawą okularową,
  • pacjenci zasadzie każdym rodzajem wartością korekcji ze względu na dostępność soczewek BioLINE indeksie 1.6 oraz 1.74, wybierający dowolny typ oprawy (pełna, metalowa, patent),
  • pacjenci zainteresowani przyszłością naszej planety, prowadzący ekologiczny styl życia na co dzień od święta.

Soczewki BioLINE od American Lens to zdecydowanie fantastyczna oferta dla młodszej grupy klientów, dla których oparcie biznesu zasady zrównoważonego rozwoju jest kluczowe przy wyborze marki. Wprowadzenie tego produktu do oferty to wręcz konieczność dla każdego salonu optycznego Polsce, który chce przyciągnąć uwagę młodszych klientów. Jak pokazuje praktyka, klienci ceniący artykuły bio są stanie pojechać po nie na drugą stronę miasta, przeszukać cały Internet czy poczekać cierpliwie na dostawę. Okazja, gdy tak rewolucyjne rozwiązanie jak soczewki BioLINE trafia nasze ręce, zdarza się raz życiu. Warto więc maksymalnie wykorzystać szansę, którą stworzyła firma American Lens dla wszystkich salonów całej Polsce, by przyciągnąć uwagę zupełnie nowej grupy klientów, która dopiero wkracza świat potrzeb optycznych.

Co jeszcze zyska optyk dzięki pochwaleniu się światu, że dysponuje swojej ofercie soczewką BioLINE?

  • Wyróżni się na tle konkurencji jako pierwszy na rynku swojej okolicy BioOPTYK, otrzymując od American Lens Międzynarodowy Certyfikat BioOPTYKA.
  • Zaistnieje ogólnokrajowym BioLOKALIZATORZE ekologicznych salonów optycznych Polsce na stronie www.americanlens.pl.
  • Stworzy kampanię promującą swój salon social mediach, skierowaną do zupełnie nowej grupy klientów prowadzących BioSTYL życia; zaskoczy ich absolutną nowością, która odpowiada na ich wysokie wymagania jakościowe oraz ekologiczne.
  • Pokaże, że polski BioOPTYK jest liderem we wdrażaniu światowych trendów na lokalnym rynku i z dumą może realizować swoje ambitne cele biznesowe.

Dzięki rewolucyjnym soczewkom korekcyjnym BioLINE od American Lens branża optyczna progu 2024 r. wykonuje niesamowity skok nowoczesną ekologiczną przyszłość, za którą nasza planeta pięknie się nam odwdzięczy. Niech moc perfekcyjnego BioWIDZENIA będzie nami!

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,598
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.