Dbanie o dobro środowiska naturalnego jest obowiązkiem każdego mieszkańca Ziemi, jeśli chcemy, aby kolejne pokolenia mogły swobodnie korzystać z bezcennych zasobów naszej planety. W American Lens Poland traktujemy to zobowiązanie bardzo poważnie i dlatego z dumą wprowadziliśmy, jako pierwsza firma na rynku polskim, soczewki okularowe BioLINE.
Przełomowy materiał, z którego są produkowane, składa się nawet w 90% z biokomponenetów pochodzenia roślinnego. Badania LCA (Life Cycle Assessment)1 wykazują również, że produkcja soczewek BioLINE prowadzi do redukcji emisji gazów cieplarnianych nawet o 14% w porównaniu z ich tradycyjnymi odpowiednikami syntetycznymi. Oszędność wody podczas ich wytwarzania sięga 25%, a zużycie energii udało się ograniczyć o 35%.
Soczewki BioLINE posiadają odpowiednie certyfikaty jakości i zapewniają takie same parametry techniczne (liczby Abbego, gęstość, przepuszczalność światła)
jak standardowe soczewki.
To przełomowe rozwiązanie w światowej optyce otwiera nowy rozdział w historii naszej cywilizacji oraz daje nadzieję przyszłym pokoleniom na czystą i wolną od zanieczyszczeń planetę.
Czy ta pionierska inicjatywa na polskim rynku optycznym powinna być zauważona przez niezależne salony optyczne i wykorzystana w komunikacji z coraz bardziej świadomym klientem? Zdecydowanie tak, ponieważ z soczewek BioLINE od American Lens mogą skorzystać:
- pacjenci w każdym wieku – w ofercie są dostępne soczewki jednoogniskowe, relaksacyjne i biurowe,
- użytkownicy urządzeń cyfrowych, którzy docenią wariant z dodatkową powłoką iBLUE,
- kierowcy, których widzenie wspiera powłoka antyrefleksyjna iGOLD, możliwa do aplikacji na soczewkach BioLINE,
- konsumenci wyczuleni na styl i estetykę, ujęci wyjątkowym złotym odbiciem powłoki iGold w połączeniu z atrakcyjną oprawą okularową,
- pacjenci w zasadzie z każdym rodzajem i wartością korekcji ze względu na dostępność soczewek BioLINE w indeksie 1.6 oraz 1.74, wybierający dowolny typ oprawy (pełna, metalowa, patent),
- pacjenci zainteresowani przyszłością naszej planety, prowadzący ekologiczny styl życia na co dzień i od święta.
Soczewki BioLINE od American Lens to zdecydowanie fantastyczna oferta dla młodszej grupy klientów, dla których oparcie biznesu o zasady zrównoważonego rozwoju jest kluczowe przy wyborze marki. Wprowadzenie tego produktu do oferty to wręcz konieczność dla każdego salonu optycznego w Polsce, który chce przyciągnąć uwagę młodszych klientów. Jak pokazuje praktyka, klienci ceniący artykuły bio są w stanie pojechać po nie na drugą stronę miasta, przeszukać cały Internet czy poczekać cierpliwie na dostawę. Okazja, gdy tak rewolucyjne rozwiązanie jak soczewki BioLINE trafia w nasze ręce, zdarza się raz w życiu. Warto więc maksymalnie wykorzystać szansę, którą stworzyła firma American Lens dla wszystkich salonów w całej Polsce, by przyciągnąć uwagę zupełnie nowej grupy klientów, która dopiero wkracza w świat potrzeb optycznych.
Co jeszcze zyska optyk dzięki pochwaleniu się światu, że dysponuje w swojej ofercie soczewką BioLINE?
- Wyróżni się na tle konkurencji jako pierwszy na rynku w swojej okolicy BioOPTYK, otrzymując od American Lens Międzynarodowy Certyfikat BioOPTYKA.
- Zaistnieje w ogólnokrajowym BioLOKALIZATORZE ekologicznych salonów optycznych w Polsce na stronie www.americanlens.pl.
- Stworzy kampanię promującą swój salon w social mediach, skierowaną do zupełnie nowej grupy klientów prowadzących BioSTYL życia; zaskoczy ich absolutną nowością, która odpowiada na ich wysokie wymagania jakościowe oraz ekologiczne.
- Pokaże, że polski BioOPTYK jest liderem we wdrażaniu światowych trendów na lokalnym rynku i z dumą może realizować swoje ambitne cele biznesowe.
Dzięki rewolucyjnym soczewkom korekcyjnym BioLINE od American Lens branża optyczna u progu 2024 r. wykonuje niesamowity skok w nowoczesną i ekologiczną przyszłość, za którą nasza planeta pięknie się nam odwdzięczy. Niech moc perfekcyjnego BioWIDZENIA będzie z nami!