ATP Tour i Polaroid Evewear nawiązują globalne partnerstwo, a Lorenzo Musetti zostaje ambasadorem marki na 2025 r

ATP Tour i Polaroid Eyewear wchodzą na wspólny kort! Polaroid, znana na całym świecie marka okularów, dołącza do grona Oficjalnych Partnerów ATP Tour jako partner okularów do 2027 roku.

W ramach współpracy pojawi się na wybranych turniejach, a twarzą marki na 2025 rok zostanie jeden z czołowych tenisistów świata – Lorenzo Musetti.

Marka Polaroid Eyewear, należąca do grupy Safilo, to ikona w świecie okularów – łączy innowacyjne soczewki polaryzacyjne z nowoczesnym designem, tworząc stylowe i funkcjonalne produkty.

Dzięki partnerstwu, Polaroid zaznaczy swoją obecność na turniejach takich jak Mutua Madrid Open, Internazionali B NL d’Italia i Swedish Open. Na kibiców czeka szeroki dostęp do produktów marki, specjalnie dedykowane strefy aktywacyjne, a także atrakcje dla najmłodszych fanów tenisa. Co więcej, sędziowie główni ATP będą nosić okulary Polaroid na korcie – dla lepszej widoczności i sportowego stylu.

Lorenzo Musetti – jeden z TOP 20 rankingu PIF ATP i brązowy medalista olimpijski –zostaje ambasadorem Polaroid Eyewear i twarzą globalnej kampanii marki w 2025 roku. Reprezentując nowe pokolenie włoskiego tenisa, wyróżnia się nie tylko talentem, ale też unikalnym stylem – zarówno na korcie, jak i poza nim. Jego energia i podejście do sportu doskonale wpisują się w wartości Polaroid Eyewear: świeżość, sportowy charakter i modowy sznyt.

„Z radością witamy Polaroid Eyewear w gronie partnerów ATP Tour” – mówi Daniele Sanò, dyrektor ds. biznesu ATP. „To połączenie dwóch globalnych marek, które łączy wspólna wizja – inspirowanie fanów tenisa na całym świecie i wprowadzanie innowacji.”

Alberto Macciani, dyrektor ds. marketingu grupy Safilo i globalny szef komunikacji, dodaje: „Cieszymy się, że Polaroid Eyewear dołącza do ATP Tour jako Oficjalny Partner Okularów. To dla nas świetna okazja, by dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć globalny zasięg marki. Dzięki naszym innowacyjnym produktom kibice tenisa będą mogli cieszyć się meczami w najlepszej możliwej jakości – z wyraźnym obrazem i pełną ochroną.”

Lorenzo Musetti, ambasador Polaroid Eyewear, podkreśla: „To dla mnie ogromny zaszczyt reprezentować Polaroid Eyewear w ich globalnej kampanii na 2025 rok. Tak jak ich okulary, moja gra łączy styl i funkcjonalność. A soczewki polaryzacyjne? To prawdziwy game-changer, zwłaszcza w najbardziej słoneczne dni

O ATP

Jako globalny organ zarządzający zawodowym tenisem męskim, misją ATP jest rozwijanie tenisa. Docieramy do miliarda fanów na całym świecie, prezentujemy najlepszych zawodników podczas najbardziej prestiżowych turniejów i inspirujemy kolejne pokolenia miłośników oraz graczy. Od United Cup w Australii, poprzez Europę, obie Ameryki, aż po Azję, gwiazdy gry walczą o tytuły i punkty rankingu PIF ATP na turniejach ATP Masters 1000, 500 i 250 oraz podczas Wielkich Szlemów. Wszystkie drogi prowadzą do Nitto ATP Finals – prestiżowego finału sezonu rozgrywanego w Turynie we Włoszech. Turniej ten gromadzi ośmiu najlepszych zawodników singlowych oraz par deblowych, gdzie dochodzi również do oficjalnego ukoronowania numeru 1 światowego rankingu ATP na koniec roku, prezentowanego przez PIF– ostatecznego osiągnięcia w tenisie.

Więcej informacji na stronie www.ATPTour.com.

O POLAROID

Polaroid Eyewear to globalny lider w dziedzinie ochrony oczu i optyki oraz pionierska między narodowa marka okularów, która zawdzięcza swoją nazwę wynalazkowi, który zmienił świat technologii i optyki: soczewkom polaryzacyjnym. Polaroid, założony przez Edwina Landa w 1937 roku, zyskał reputację wiodącej marki okulary przeciwsłoneczne, nakładki Clip-ons, wyłącznych dystrybutorów. Marka dołączyła w dziedzinie soczewek polaryzacyjnych. Dziś Polaroid produkuje i dystrybuuje swoje polaryzacyjne SuncoversTM oraz oprawki korekcyjne na całym świecie poprzez swoje spółki zależne i sieć do grupy Safilo w kwietniu 2012 roku.

Więcej informacji na stronie www.polaroideyewear.com.

KONTAKT:

Karolina Rusiecka
E: karola.rusiecka@moodboard.agency
P: +48 608 194 999
IG: moodboard_agency

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,746
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.