Artur Żmijewski ambasadorem kampanii „Bądź zmianą, którą chcesz zobaczyć w świecie. Zacznij od swoich okularów”

1 czerwca 2023 r. ruszyła pierwsza multimedialna kampania promocyjna szkieł progresywnych firmy American Lens. Twarzą kampanii jest powszechnie znany bardzo lubiany polski aktor reżyser Artur Żmijewski, który dla wielu Polaków jest symbolem elegancji oraz fantastycznego życia po czterdziestce.

Wizerunek aktora kampanii to mężczyzna wymagający, spełniony, prowadzący dynamiczne życie, poszukujący nowości, gotowy na nowe wyzwania zmiany. Role, które Artur Żmijewski wcielił się podczas sesji zdjęciowej do kampanii, nawiązują do znanych kultowych postaci filmu świata biznesu. Oprócz szkieł progresywnych American Lens, produkowanych we włoskich laboratoriach LTL, Artur Żmijewski będzie wspierał także marki opraw dystrybuowane przez firmę Vadim Eyewear. Celem kampanii jest promocja edukacja polskiego konsumenta na temat szkieł progresywnych, także silne wsparcie biznesów niezależnych salonów optycznych przyciągnięcie do nich jak największej liczby klientów. Kampania multimedialna będzie realizowana na wielu płaszczyznach komunikacyjnych, tym salonach optycznych współpracujących firmami American Lens oraz Vadim Eyewear. Artur Żmijewski ma też zamiar odwiedzić wybrane salony optyczne Polsce. Już dziś można zgłaszać się po jedyne takie na rynku materiały promocyjne oraz projekty witryn do przedstawicieli handlowych biur obsługi klienta firm American Lens oraz Vadim Eyewear.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,541
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.