Wizerunek aktora w kampanii to mężczyzna wymagający, spełniony, prowadzący dynamiczne życie, poszukujący nowości, gotowy na nowe wyzwania i zmiany. Role, w które Artur Żmijewski wcielił się podczas sesji zdjęciowej do kampanii, nawiązują do znanych kultowych postaci z filmu i świata biznesu. Oprócz szkieł progresywnych American Lens, produkowanych we włoskich laboratoriach LTL, Artur Żmijewski będzie wspierał także marki opraw dystrybuowane przez firmę Vadim Eyewear. Celem kampanii jest promocja i edukacja polskiego konsumenta na temat szkieł progresywnych, a także silne wsparcie biznesów niezależnych salonów optycznych i przyciągnięcie do nich jak największej liczby klientów. Kampania multimedialna będzie realizowana na wielu płaszczyznach komunikacyjnych, w tym w salonach optycznych współpracujących z firmami American Lens oraz Vadim Eyewear. Artur Żmijewski ma też zamiar odwiedzić wybrane salony optyczne w Polsce. Już dziś można zgłaszać się po jedyne takie na rynku materiały promocyjne oraz projekty witryn do przedstawicieli handlowych i biur obsługi klienta firm American Lens oraz Vadim Eyewear.
Artur Żmijewski ambasadorem kampanii „Bądź zmianą, którą chcesz zobaczyć w świecie. Zacznij od swoich okularów”
1 czerwca 2023 r. ruszyła pierwsza multimedialna kampania promocyjna szkieł progresywnych firmy American Lens. Twarzą kampanii jest powszechnie znany i bardzo lubiany polski aktor i reżyser Artur Żmijewski, który dla wielu Polaków jest symbolem elegancji oraz fantastycznego życia po czterdziestce.