Arkadiusz Milik ambasadorem marki Tommy Hilfiger

Marka Tommy Hilfiger od trzech dekad zaciera granice między modą a sportem, w efekcie czego powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.

12 maja br. w Hotelu Bristol w Warszawie odbyła się konferencja organizowana przez firmę Safilo, która jest dystrybutorem okularów marki Tommy Hilfiger w Polsce. W imprezie wziął także udział znany piłkarz reprezentacji Polski i Juwentusu Turyn – Arkadiusz Milik, który jest twarzą nowej kampanii tej marki. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z tego wydarzenia.

 

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,544
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.