Akcja „Przejrzyj na oczy˝ Badania wzroku

Tematem przewodnim tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest zbiórka środków na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku dzieci.

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wspólnie z Grupą Essilor (Essilor Polonia, JZO, JAI KUDO) organizują ogólnopolską akcję „Przejrzyj na oczy” – badania wzroku razem z polskimi salonami optycznymi. Celem inicjatywy jest przeprowadzenie przez salony optyczne z całej Polski bezpłatnych przesiewowych badań ostrości wzroku, ale także bezpłatnych badań ostrości wzroku (w obu przypadkach u dzieci w wieku 5–18 lat) oraz ufundowanie przez Grupę Essilor 1500 par okularów korekcyjnych najbardziej potrzebującym najmłodszym Polakom.

Regulamin i szczegółowe informacje o akcji dostępne są na stronie:

www.wosp.org.pl/final/30-final-wosp/akcjaprzejrzyj-na-oczy.

Salony optyczne mogą zgłaszać się do 11 lutego.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,396
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.