Kampania obejmuje działania edukacyjne i reklamowe w internecie (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok). Akcję wpiera również komunikacja PR z wybranymi wydawcami (Wysokie Obcasy, Wyborcza, Onet Zdrowie, Medonet, Librus, Zwierciadło, Radio Zet, Forbes Woman, WP Kobieta). Zapraszamy do śledzenia naszych profili na platformach LinkedIn i Facebook, gdzie informujemy o poszczególnych aktywnościach w ramach kampanii.
4. edycja „OKO w OKO z krótkowzrocznością” ruszyła 2 września!
Krótkowzroczność to obecnie największe zagrożenie dla wzroku dzieci, dlatego rozpoczęliśmy kolejną, czwartą już odsłonę ogólnopolskiej kampanii „OKO w OKO z krótkowzrocznością”.
Akcja ma na celu uświadomienie zagrożeń związanych z niekorygowaną krótkowzrocznością i jej niekontrolowanym rozwojem, zwrócenie uwagi na rolę wczesnej diagnostyki i interwencji, a także regularnej kontroli wzroku dzieci u specjalisty.