4. edycja „OKO w OKO z krótkowzrocznością” ruszyła 2 września!

Krótkowzroczność to obecnie największe zagrożenie dla wzroku dzieci, dlatego rozpoczęliśmy kolejną, czwartą już odsłonę ogólnopolskiej kampanii „OKO OKO krótkowzrocznością”.
Akcja ma na celu uświadomienie zagrożeń związanych niekorygowaną krótkowzrocznością jej niekontrolowanym rozwojem, zwrócenie uwagi na rolę wczesnej diagnostyki interwencji, także regularnej kontroli wzroku dzieci specjalisty.

Kampania obejmuje działania edukacyjne reklamowe internecie (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok). Akcję wpiera również komunikacja PR wybranymi wydawcami (Wysokie Obcasy, Wyborcza, Onet Zdrowie, Medonet, Librus, Zwierciadło, Radio Zet, Forbes Woman, WP Kobieta). Zapraszamy do śledzenia naszych profili na platformach LinkedIn Facebook, gdzie informujemy poszczególnych aktywnościach ramach kampanii.

Polecamy

Cover for Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów
2,723
Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn Optyk Polski - branżowy dwumiesięcznik dla profesjonalistów

Magazyn branżowy dla optyków, optometrystów. Trendy, soczewki, sprzęt, teksty ekspertów, wydarzenia.