UMÓW WIZYTĘ W SALONIE. Nowy kanał pozyskiwania klientów.

UMÓW WIZYTĘ W SALONIE to nowy kanał pozyskania klientów ONLINE!

♦ Proste w obsłudze, pierwsze na rynku optycznym, bezpłatne narzędzie łączące klienta z jego ulubionym optykiem jest już dostępne z każdego miejsca na świecie! W ramach kampanii CZAS NA WZROK, każdy optyk w Polsce może zwiększyć swoją widoczność w Internecie i jeszcze łatwiej i szybciej dać się odnaleźć potencjalnym klientom.

♦ Aby wykorzystać nowy kanał komunikacji z konsumentami, wystarczy oznaczyć swój salon na LOKALIZATORZE dostępnym na www.czasnawzrok.pl ikoną UMÓW WIZYTĘ W SALONIE. Za jej pomocą, każda osoba poszukując usług optycznych w sieci, zostanie przeniesiona do interaktywnego FORMULARZA, pozwalającego jej zgłosić chęć umówienia wizyty w wybranym przez siebie salonie.

♦ Usługa UMÓW WIZYTĘ W SALONIE to doskonały sposób na pozyskanie klientów, którzy szukają REJESTRACJI ONLINE. Jest dostępna o każdej porze dnia i nocy, z dowolnego miejsca w Polsce i na świecie. Pozwala wybrać zakres poszukiwanej usługi, podać dane kontaktowe i preferowany dzień wizyty. W wyniku rejestracji online, klient i optyk otrzymują potwierdzenie umówienia wizyty i od tego momentu już współpracują razem!

♦ Skorzystanie z opcji UMÓW WIZYTĘ W SALONIE daje także możliwość wielokrotnego kontaktu, zainteresowania konsumenta lokalnymi akcjami i promocjami oraz tworzenia własnej bazy marketingowej (zgodnej z zasadami RODO).
Salony biorące udział w akcji, otrzymują także wsparcie w postaci kampanii w mediach społecznościowych, która przekieruje konsumentów do wizytówek partnerskich salonów.

♦ Aby skorzystać z usługi, wystarczy przystąpić do programu CZAS NA WZROK — UMÓW WIZYTĘ i podpisać stosowne porozumienie. Salony uczestniczące w programie E-KONSULTACJI są automatycznie promowane w lokalizatorze i oznaczone ikoną UMÓW WIZYTĘ W SALONIE.

Nie trać czasu i dołącz do nas!

Polecamy