NOWA STRATEGIA I WIZUALIZACJA MARKI SHAMIR

    nowych technologiach, przełomowych rozwiązaniach, wychodzeniu naprzeciw potrzebom klientów pasji do innowacji firmie Shamir opowiada Dyrektor Generalny Shamir Polska, Ronen Tsur.

    Co było impulsem do globalnej zmiany strategii całej identyfikacji wizualnej marki Shamir?

    Świat nieustannie podlega przeobrażeniom, ewoluuje. Pojawiają się nowe technologie, odkrycia, wynalazki, zmieniające nasz ogląd doświadczenie rzeczywistości. Naturalnie zmieniają się potrzeby konsumentów i w odpowiedzi na nie firmy wytwarzające dobra użytkowe muszą się nieustannie dostosowywać. Shamir, będąc od początku powstania firmą stawiającą sobie wyzwania dziedzinie innowacji, jest częstokroć prekursorem zmian branży. konsekwencji konieczne jest odświeżenie strategii wizualizacji marki tak, by wiernie odzwierciedlały jej wartości, dojrzewające wraz upływem czasu.

    Czy nowy logotyp Shamir coś symbolizuje, jeśli tak – jak go interpretować?

    Jak najbardziej. Ideą nowego logo jest to, że reprezentuje nieoszlifowaną, szorstką soczewkę, podzieloną na cztery części, symbolizujące nasze cztery wiodące wartości: innowacje, technologię, zwinność obsługę. Dodatkowo – jego forma graficzna pokazuje nowoczesne, reagujące na transformacje rynkowe upodobania odbiorów, oblicze.

    Czy wartości marki Shamir przekładają się na codzienną pracę zespołu?

    Wartości, które przyświecają naszej działalności, to jednocześnie poprzeczki, nieustannie, miarę rozwoju, podwyższające się. Wszyscy tym pamiętamy, bo są one zarówno zobowiązaniami wobec partnerów biznesowych, konsumentów, jak wobec nas samych. codziennej współpracy towarzyszy nam pamięć potrzebie wzajemnego szacunku, najwyższej jakości obsługi pomiędzy pracownikami różnych działów byciu zwinnym, kreatywnym, innowacyjnym. To gwarantuje nam nie tylko spójność ze strategią globalną, lecz przede wszystkim nietuzinkowość, elastyczność, szybkość odpowiadające na potrzeby naszego rynku.

    Czy marka Shamir, związku ze zmianami, planuje również nowe rozwiązania technologiczne?

    Shamir to firma, której innowacja jest częścią jej DNA; znana jest silnego działu badawczo-rozwojowego. Jedną naszych wartości marki jest pasja do innowacji. Dlatego Shamir będzie zawsze kwestionować status quo będzie pierwszym, który przedstawi rewolucyjne usługi produkty. Oczywiście aktualnie trwają intensywne prace, testy, badania nad kolejnymi przełomowymi rozwiązaniami, które będą miały wpływ na rynek optyczny. Te innowacje są jak obietnica, zobowiązanie, ale nasza mocna strona, która, mamy nadzieję, pracuje na zaufanie partnerów biznesowych oraz użytkowników naszych soczewek okularowych.

    Czy może Pan powiedzieć, które technologii przyniosły firmie, jak dotąd, największe sukcesy?

    Można by wymieniać, skupię się na kilku wybranych. ubiegłym roku firma wprowadziła na rynek zaawansowane soczewki Autograph Intelligence™, oparte na Big Data sztucznej inteligencji. Od kilku lat na całym świecie otwierają się kolejne laboratoria InoTime, posiadające najszybszą na rynku linię produkcyjną. Posiadamy urządzenie SparkMi™ do innowacyjnych pomiarów optycznych czy soczewki dedykowane poszczególnym dyscyplinom sportu (tym dla golfistów). ostatnim czasie, epidemii COVID-19, wielkim sukcesem okazała się technologia Anti-Fog, pozwalająca utrzymać przejrzystość soczewek, mimo noszenia maseczek, powodujących użytkowników okularów gromadzenie się pary wodnej. Zrobimy wszystko, by utrzymać pozycję pioniera technologicznego. Przywiązujemy bowiem dużą wagę do doświadczenia klienta, zamierzamy dalszym ciągu kłaść na to nacisk, słuchając rynku, rozumiejąc jego potrzeby, umieszczając klienta centrum, ostatecznie zapewniając najlepszy produkt najlepszą obsługą.

    Czy właśnie to rozumienie stanowi sensie sloganu: Perfect vision. Personal touch?

    Nowe hasło opowiada historię Shamir. Naszą misją jest poprawa jakości widzenia najlepszy możliwy sposób, dzięki zaawansowanym produktom, zapewniając rozwiązania, odpowiadające wszelkim potrzebom wzrokowym. Jednocześnie podkreślamy znaczenie aspektu ludzkiego, indywidualnego podejścia, czyniąc naszych klientów naszymi partnerami. Naszą misją jest pomaganie naszym partnerom we wzrastaniu rozwoju, poprzez zapewnianie im wiedzy, szkoleń wsparcia oraz wyjątkowej obsługi, unikatowego doświadczenia klienta.

    Dziękuję za rozmowę życzę powodzenia!

    Cała przyjemność po mojej stronie.

    Serdecznie dziękuję.

    Rozmawiała Grażyna Jancik

    Polecamy