Kunsztowne dzieła sztuki okularowej

    18-karatowe złoto, ręcznie osadzane kamienie szlachetne połączeniu innowacyjnymi technologiami i doświadczeniem tradycyjnego rzemiosła dają niezwykłe okulary.

    Pasja producentów perfekcyjne dopracowanie subtelnych detali oraz wyszukane materiały składają się na ekskluzywny końcowy efekt. segmencie produktów premium standardem są najrzadsze gatunki drewna, najszlachetniejsze skóry, masa perłowa, róg bawołu, wykończenia ze srebra, złocenia. Najwyższa jakość wykonania to oczywisty standard. luksusie unikalności okularów stanowią nie tylko szlachetne kruszce, ale wykorzystanie do produkcji najnowszych technologii nowoczesnych materiałów, dzięki którym okulary przyciągają wzrok są komfortowe użytkowaniu. Wdrożenie najnowszych rozwiązań oraz praca projektantów ekspertów, którzy czuwają na każdym etapie produkcji, by końcowy produkt miał idealne proporcje opraw zapewniał użytkownikowi najwyższy komfort noszenia, tworzą produkt idealny.

    Precyzja rzemiosła nowoczesne technologie

    Producenci luksusowych okularów to często nowoczesne manufaktury, łączące precyzję wykonania nowymi technologiami. Ciągłe poszukiwanie innowacji, wizjonerskie wykorzystanie materiałów nowatorskie rozwiązania techniczne to cechy, które wyróżniają twórców unikatowych okularów. Podejście do tworzenia okularów jest połączeniem precyzyjnego rzemiosła nowoczesnymi technologiami.

    Produkt indywidualizowany

    Okulary wciąż pozostają klasyczne, ale technologia wykonania detale decydują ich wyjątkowości indywidualności. obecnie klienci poszukują przede wszystkim produktów personalizowanych, skrojonych na miarę. Luksusowe okulary są odpowiedzią na te potrzeby. Celem jest dążenie do unikalności wyróżnienie się. Takie możliwości zapewniają zarówno najnowocześniejsze technologie, jak materiały, których wytwarza się okulary, jak róg bawołu, ponieważ nie da się wykroić drugi raz takiego samego słoju kości. Wykończenie 18-karatowym złotem – białym, żółtym czy różowym, skórą, tytanem drewnem postawi kropkę nad i. Okulary premium mogą informować statusie majątkowym ich właściciela, ale mogą też wyglądać skromnie.

    Luksus każdym calu

    Wśród materiałów, których wykonywane są okulary klasy premium, znajdziemy acetat, najwyższej jakości metal, tytan, srebro, nawet 18-karatowe złoto drewno bambusowe. Ich uzupełnieniem są wyrafinowane zdobienia, których widzimy misterne wykonanie nierzadko kamienie szlachetne. Na luksus okularach składają się perfekcyjne, wyszukane wzornictwo wyjątkowa wygoda użytkowania. Idealne dopasowanie do twarzy, dopracowana budowa nosków, dzięki którym okulary idealnie układają się na nosie to atuty, które doceniają najbardziej wymagający klienci.

    Rynek produktów premium dobie pandemii

    Rynek dóbr luksusowych rządzi się swoimi prawami. Mimo spowolnienia gospodarczego sektor premium zanotował 40% wzrost. Eksperci zajmujący się tym segmentem rynku przytaczają argument tzw. efektu szminki, który mówi tym, że czasach kryzysu konsumenci są skłonni do zakupów dóbr luksusowych mniejszej wartości – drobnych przyjemności. Okulary mogą się wpisywać ten trend, będąc jednocześnie przedmiotem użytkowym służąc ochronie wzroku.

    Człowiek potrzebuje luksusu

    Polska badaczka trendów Natalia Hatalska twierdzi, że po pandemii raczej nie ograniczymy konsumpcjonizmu, ponieważ człowiek jest do niego stworzony nie wystarczy mu zaspokojenie podstawowych potrzeb. Tu kłania się wspomniana wyżej potrzeba wyróżnienia indywidualizacji. Okoliczności związane pandemią sprawiły, że zmieniła się forma zakupów, przenosząc się do Internetu. Jak zauważa Natalia Hatalska, nastąpiło również przedefiniowanie pojęcia luksusu. Coraz większa świadomość konsumentów wykorzystanie siły mediów społecznościowych sprawia, że konsumenci mają realny wpływ na zmiany.

    Zdaniem socjolog dr Martiny Olbertovej zajmującej się psychologią konsumencką badającej znaczenie luksusu obecna sytuacja wpłynie na zmiany również segmencie premium. Upatruje ona zmian dobrym kierunku, przewidując, że rynek luksusowy zwróci się stronę idei wellness oraz wellbeing, czyli luksusu przyjaznego dla konsumentów, dla planety. okulary, mimo statusu modowego akcesorium, nadal służą przede wszystkim ochronie oczu.


    Źródło: https://www.forbes.pl/life/natalia-hatalska-o-konsekwencjach-koronawirusa-na-spoleczenstwo/nm1vfbb


    Polecamy