HOYA: Dla Wizjonerów

Firma HOYA Vision Care ogłosiła nową, globalną strategię pozycjonowania marki, skupiającą się wokół hasła: „Dla Wizjonerów”, czyli specjalistów ochrony wzroku, którzy zapewniają pacjentom dar wyraźnego widzenia.

Firma HOYA Vision Care, lider innowacji, dzieli się swoją pasją i zaangażowaniem w kwestiach związanych z poprawą jakości życia użytkowników okularów poprzez zapewnienie specjalistom ochrony wzroku optymalnych rozwiązań. Firma HOYA podziela ich wartości związane z wiedzą, przewidywaniem oraz otaczaniem klientów opieką, a także stara się wspierać specjalistów ochrony wzroku w działaniach na rzecz poprawy widzenia pacjentów na całym świecie. Zaangażowanie w kwestie uhonorowania i promowania specjalistów ochrony wzroku zawsze było integralną częścią misji firmy HOYA.
Zdaniem firmy HOYA specjaliści ochrony wzroku to cisi bohaterowie. Zapewniając najwyższy poziom opieki i fachowych porad udzielanych swoim pacjentom, zmieniają sposób, w jaki ludzie postrzegają świat, a także zapewniają im najwyższej jakości wrażenia wzrokowe.
Komunikacja „Dla Wizjonerów” to wyraz zaangażowania firmy HOYA w podkreślanie dokonań specjalistów ochrony wzroku, którzy umożliwiają pacjentom właściwe widzenie i z perspektywy firmy HOYA są prawdziwymi wizjonerami.

Dowiedz się więcej na:

www.hoyavision.com/pl

Polecamy